CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

Hari bahagia disamping keluarga


pada 23 hb 2010 ,jam 12 malam kami bertolak dari rumah ke Genting
iaitu destinasi percutian pertama kami..
tiba di genting pada jam 8 pagi lebh kurang mcm tuh
woow mmg penat seharian berada didalam kereta
tp pngalaman yang menyeronokkan..
...................


 bersama adik ketika berada di dalam cable car



bersama adik yang tersayang...


inilah mama saya.. haha cun tak??
 wewiiiiiittt!!!!!!
haha
like mother like daughtar


time nih kami berada di hadapan
hotel Genting..tp x overnight kt
sana..cuaca sejuk ala-ala jk
....

ini lah mama dan abah saya..
haha sweet kan macam mase muda-muda dulu
 wewiit!!
 haha tngok tu adik saya haha tngah makan biskut tiger
 haha muke dia seperti geram ketika makan biskut tuh
hahah mybe keras sngt kod biskut tuh haha tu yang
dia buat muka nk mcm nk minx pelempang saya
hihi...

ni kat depan pintu outdoor them park
huhu gilak lah ramai orang sedang beratur untuk membeli tiket..
 tapi kami tak masok pon
terlalu ramai orang...






ada macam kat paris or london tak??
 haha mase ni kami berada di
Snow World(indoor them park)
pergh!!kalau masok dalam nih
huhu sejuk gila2 sangt2..
masa ni kami baru jk keluar dari snow world tuh
 haha snap-snap sbagai kenangan..


saya berharap agar mama dah abah saya akan membawa kami sekeluarg
 bercuti di tepat yg menarik lagi.. huhuhhu




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.